środa, 23 października 2013

WAŻNE !

Witam :)
OD RAZU MÓWIE NIE! NIE ZAWIESZAM BLOGA ! :D

A teraz do sedna xd jak wiecie rozdziały były pisane na telefonie.. a ze względu na to, że ja mój wczoraj rozwaliłam xdd Tak wiem -.-

Więc.. NIE WIEM KIEDY BĘDZIE KOLEJNY ! BYĆ MOŻE POSTARAM SIE ZGRAĆ JAKOS Z TELEFONU TO CO JUŻ NAPISAŁAM I DOKOŃCZYĆ GO JAKOŚ ALE NIC NIE OBIECUJE !

+ zastanawiam sie nad powrotem do prowadzenia tego bloga sama.. Kasia ma dużo nauki i nie wyrabia sie by mi pomagać a ja nie chce zawsze czekać aż ona znajdzie chwile.. chyba rozumiecie..


NA DOWÓD ! 

<NADAL NIE ROZUMIEM JAK I KIEDY ON MI WYLECIAŁ Z RĘKI :( >
ON TYLKO SPADŁ ! 


+ POWSTAŁA ZAKŁADKA 'INFORMOWANI' SERDECZNIE WSZYSTKICH NA NIĄ ZAPRASZAM :) 


// Niella <3

1 komentarz:

  1. wow : ) telefon nieźle poturbowałaś hah : ) nie ty jedyna : ) No cóż czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy wasz komentarz jest dla mnie dużą motywacją :)